دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

من و خودم

یاد گرفتم به اندازه همه ی وجودم بنویسم که خودم هستم و خودم ،و تنهایی را برگزینم هرچند که انبوهی در کنارم باشد،یاد گرفتم که خودم را بخوان خودم را بخواهم و به خودم ببالم ، نه اینکه من مغرور باشم ،نه ، من اینگونه هستم چرا که وقتی تورا در کنارم داشتم به من نیاندیشیدی و مرا نخواندی ، من دیگری را لحظه ای خواهم خواند که ذره ای مرا بخواهد و آن مقدار خواهمش داشت که تا ابد مرا بخواهد،یاد گرفتم من و غیر من نه ، چون خودم با خودم و تو می شوم ما نه بی من

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:40 http://maktabezendegi.blogsky.com

دوست گلم سلامممممم

__ _?????____????
___????__????_???
__???____????__???
__???_???___??__??
__???__???????___???
___???_????????_????
???_??_???????__????
_???_____????__????
__??????_____?????
___???????__?????
______???? _??
______________??
_______________?
_????_________?
__?????_______?
___????________?
____?????______?
_________?______?
_____???_?_?__?
____?????__?_?
___??????___?_____?????
____????____?___???_?????
_____??____?__??____??????
______?___?_??_______????
_________???__________??
_________??____________?
_________?
________?
________?

آپمممممممممم
زود بیا

راستی به این صفحه دوم ماهم یه سربزن
www.jmp.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد