دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

یادمان باشد

یادمان باشد ,که در کلبه تنهایی دل ,هر کسی یک بار از آن می گذرد ,شاید امروز, نه فردا که دلم تنها شد, هر غریبه ,به تمنای هوس بازی خود, این دلم را ببرد

یادمان باشد اگر دل تنگیم, به هوای هوس آنکه هوس رانی کرد,دل خود را به بهایی نفروشیم که چون,دل عزیز است و, دل دادن از آن هم بهتر

نظرات 3 + ارسال نظر
جوادرضایی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:25

خیلی قشنگ بود شیما خانم

رزمهتاب جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 16:29

قشنگ بود ، یادمه اینو به یکی گفته بودی ، راستی چرا گفته بودی ؟

به خودت گفته بودم دیگه

مصطفی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 18:49 http://sticky-notes.blogsky.com/

سلام، می تونم نظرتونو در رابطه با وبلاگم بدونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد