دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

دل نوشته هایم وقتی کوچولو بودم

باز هم دوباره دیدم ازم جدایی**باز خاطراتت شده برام تداعی**میمیرم از این درد بی صدایی**میمیرم از تنهایی

???6

 زندگی حرف و سخن نیست که به یک باد رود

زندگی صحبت عمریست که به یک باد رود

نظرات 4 + ارسال نظر
جوادرضایی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:28

سلام آقا مهران ببخشید توی نظر قبلی اشتباهی شیما صداتون کردم
وب قشنگی داری

عیب نداره اما من نفهمیدم مهران کجا شبیه شیماست اخه

جوادرضایی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:28

سلام آقا مهران ببخشید توی نظر قبلی اشتباهی شیما صداتون کردم
وب قشنگی داری

مهگل شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 01:00 http://mah-gol.rozblog.com/

سلام
دوست خوبم دل نوشتههای زیبایی داشتی ممنون
اگردوست داشتی به انجمن وبلاگ من هم سربزن خوشحال میشم

سیما گلی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 01:24

تنبل خان وبلاگتو ب روز کن

واقعا تنبل خان هستم باید تایپ کنم حوصله ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد